2012. augusztus 6., hétfő

Ti mivel turbóznátok a paradicsomsalátát?

Tegnap este megtörtént, ami ezelőtt még soha sem. (Jelzem, fogalmam sincs, miért, hiszen a füstölt sajt, salátát ritkán ront el.) Gyorsan akartam finomat és nem szerettem volna, hogy csak és kizárólag kertízű legyen, úgyhogy a friss bazsalikomos paradicsomsalátámat agyonbombáztam füstölt sajt kockákkal. Azóta azon agyalok, mit bírna még el a sajt mellett? Ha van ötletetek, zúdítsátok ide!

Füstölt sajtos paradicsomsaláta


Twitpic - Share photos and videos on Twittert

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom, én ilyenkor szoktam hagymát beletenni (snidlinget, lilahagymát, 1 gerezd fokhagymát, amelyiket szereti az ember).
    Vagy lehet játszani az olajbogyóval, esetleg még egy másmilyen sajttal, majorannával. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olajbogyó *.* Zseniális! Nyamm, legközelebb azzal csinálom! :)

      Törlés
  2. Reklámozva vagy itt: http://norewa.blogspot.hu/

    csak hogy örülj :)

    VálaszTörlés