2012. május 24., csütörtök

Cukormáz

A mindig szükséges első bejegyzés ez...pedig mennyire jobban esne egyből a közepébe vágni mindennek! Gőzöm sincs, hogy ide mit lehetne...? Soha nem gondoltam, hogy valaha lesz ilyenem is - nem azért, mert nem vágytam rá, hogy mondhassak, mutathassak vagy éppen nekem mutassanak valami újat, egyszerűen csak idő, idő, idő, mikor találok rá időt?! Mindig lecsillapítottam magam a "majd holnap"-okkal. De nem most.

Be kell vallanom, az, hogy ez a blog most elindul sokban köszönhető Evelin nevű barátnőmnek. Ő volt az, aki minden egyes személyes találkozónk alkalmával unszolt azzal, hogy nekem feltétlenül kell egy ilyen. Eleinte csak arra kért, hogy dobjak össze neki valamit, akár csak egy üres tojásrántottát, amikor átugrik dumálni. Azt mondta, bármit is kotyvasztok, ő imádni fogja, mert szenvedély van minden mozdulatomban. Ahogy ő fogalmazna: "élet van a kajában". Így hát tömtem a lányt ezzel-azzal, amikor alkalom volt rá, elmeséltem neki, mit hogyan csináltam, mindig hozzátettem, hogy igazán nem nagy kunszt, minden második ember képes rá, de továbbra is jelezte, hogy nagyon hiányol tőlem egy témához kapcsolódó blogot, ahonnan ő majd megtanulhatna főzni és jól főzni.

Úgyhogy most lett egy ilyenem is. Egy konyhanaplóm, ahova jöhet nézelődni minden Evelin és nem Evelin, olyanok, akik tudnak vagy nem tudnak főzni, akiket érdekel, hogy bizonyos ételeket milyen fűszerekkel lehet még finomabbá tenni vagy más egyébbel felturbózni. És könyörgöm, jöjjenek azok is, akiknek megvannak a saját fortélyaik! Fő a változatosság, mindig van mit tanulni! Ez egy közös konyha, itt lehet nézelődni, recepteket gyűjteni, megosztani és ötletelni. Arra is gondoltam, hogy 1-2 hetente sor kerülhetne vendégbejegyzésekre is. Csak egy kis szöveg kell hozzá, egy jó recept, pár kép és persze felvenni a kapcsolatot velem, itt: kajakooma@gmail.com

Nos, hát akkor ide most ennyit. A továbbiakban pedig jó nézelődést, gazdag ötletelést és a lehető legszenvedélyesebb főzőcskézést, mert ugye szenvedély nélkül nekiállni sem lehet! Sziasztok!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon örülök, hogy megszületett az oldal!!! Kívánom, hogy nagyon sikeres legyél benne, én pedig mindig itt leszek; olvasok és tanulok :P :*

    VálaszTörlés
  2. Amikor elindítottam, azt hittem, nem fog eszembe jutni semmi olyan recept, amit tényleg szívesen posztolnék. Na, amióta kész az oldal, zümmögnek a fejemben, mint a legyek, annyi mindent tolnék már most föl az oldalra...időm nem lesz megfőzni :)) Meg pénzem mindig bevásárolni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Most hogy elindult, jönnek is az ötletek, én is így voltam ezzel. Csak a kezdet nehéz! :*

      Törlés